Zakres czynności realizowanych w ramach administrowania nieruchomościami
Nabyte przez wiele lat funkcjonowania na opolskim rynku nieruchomości doświadczenia i wiedza, pozwala nam zaproponować nasze usługi w zakresie administrowania nieruchomościami wszystkim wspólnotom mieszkaniowym, które w profesjonalny sposób chcą zarządzać swoim majątkiem.
Do podstawowych obowiązków i czynności w ramach zleconego naszej firmie administrowania nieruchomościami należą :
- obsługa organizacyjna, w tym przygotowywanie niezbędnych informacji na potrzeby wspólnoty
- obsługa finansowo- księgową w pełnym zakresie
- obsługa w zakresie sprawozdawczości skarbowej i statystycznej
- dokonywanie rozliczeń tzw. mediów
- prowadzenie dokumentacji techniczno-budowlanej, w tym książki obiektu
- prowadzenie dokumentacji organizacyjnej wspólnoty, w tym umów na dostawy usług i mediów
- zlecanie bieżących napraw i konserwacji nieruchomości
- prowadzenie ewidencji i zlecanie przeglądów bieżących, wynikających z przepisów prawa budowlanego
- realizowanie zaleceń pokontrolnych
- zakup materiałów potrzebnych do prowadzenia dokumentacji wspólnoty
- przygotowywanie dokumentacji windykacyjnej
- zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości
- zapewnienie ciągłości dostawy wody , energii elektrycznej, energii cieplnej i odprowadzania ścieków
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania wszystkich urządzeń i instalacji oraz szybkie usuwanie awarii
- przygotowanie procedur dot. prowadzenia remontów budynku
- nadzorowanie utrzymania czystości w nieruchomości wspólnej w przypadku powierzenia sprzątania branżowej firmie
- zlecanie bieżących i okresowych przeglądów technicznych zgodnie z wymogami Prawa budowlanego<
- prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów, a także ewidencję wnoszonych opłat przez właścicieli na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
- rozliczenie kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej
- organizacja zebrań wspólnoty
- wymiana dotychczasowych źródeł oświetlenia
Mając na uwadze optymalizację i potanienie kosztów utrzymania nieruchomości, coraz częściej sięgać można do nowoczesnych rozwiązań wykorzystujących najnowsze zdobycze techniki. Jedną z takich możliwości jest stosowanie nowoczesnych źródeł oświetlenia opartych o technologię LED. Takie źródła światła, charakteryzują się bardzo małym zużyciem energii elektrycznej, przy jednoczesnym zachowaniu dużej jasności świecenia oraz ograniczeniu obsługi z uwagi na zastosowanie wewnętrznych urządzeń sterujących (czujki ruchowo-zmierzchowe). Posiadają one jednocześnie długoterminową gwarancję swojego działania. Zachęcamy wspólnoty i mieszkańców naszych zasobów do skorzystania z możliwości wymiany dotychczasowych źródeł oświetlenia. Turhand-Ret sp.z o.o. może pomóc Państwu nawiązać kontakt w tej sprawie. Informacji w tej sprawie można zasięgnąć pod numerem tel. 77 47 47 515 wew.13
Turhand – RET sp. z o.o. składając Państwu ofertę, gwarantuje profesjonalne i fachowe sprawowanie administrowania nieruchomością wspólną. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą stroną internetową pod adresem: http://www.turhand.pl
Szczegółowe warunki sprawowania administrowania Państwa nieruchomością, zostaną określone ostatecznie w umowie zawartej na tą okoliczność, której treść uwzględniać będzie ustalenia poczynione przez strony. Informujemy, że wynagrodzenie za administrowanie jest naliczane jedynie od powierzchni użytkowej lokali, bez pomieszczeń przynależnych. W przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych informacji, prosimy o kontaktowanie się z tutejszą spółką pod numer tel. 77 4575950, jak również drogą poczty elektronicznej pod adresem : turhand@op.onet.pl
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty
Dyrektor
mgr Janusz Kramarz